Δώσαμε αξία εκεί που δεν ήξεραν να εκτιμούν


Της Άννας Τζαβίδη

Και φτάνει εκείνη η στιγμή που συνειδητοποιείς τι έδωσες, τι είπες, τι αισθάνθηκες για λάθος ανθρώπους που πίστεψες ότι σου αξίζουν κι ότι είναι ό,τι καλύτερο σου έχει συμβεί κι εσύ ανοίχτηκες, μοιράστηκες, δέθηκες κι όμως τώρα βλέπεις πόσο λάθος έκανες, ποσό αφελής ήσουν που πίστεψες σε αυτούς κι ακόμα περισσότερο σε εσάς.

Σ’ εσάς που πάλεψες με τόσο κόπο να κρατήσεις αυτό που είχατε. Έδειξες υπομονή κι επίμονη γιατί σου έμαθαν πως έτσι είναι οι σχέσεις. Θέλουν τον χρόνο τους και μεράκι για να αντέξουν. Έτσι εσύ στον βωμό του ερώτα θυσίαζες χρόνο, συναίσθημα, αντοχές και το έκανες με τόσο ενθουσιασμό.

Έκανες ηλίθιους συμβιβασμούς, ανώφελες υποχωρήσεις, άφησες να σε ποδοπατήσουν γιατί πίστευες μέσα σου ότι θα πετύχει, για την ακρίβεια, ήθελες τόσο να πετύχει. Απλά λίγο σπρώξιμο θέλει, έλεγες.

Είναι δύσκολο όμως το «εμείς» και το «μαζί». Δε θέλει προσπάθεια μόνο από έναν. Το παιχνίδι αυτό είναι ομαδικό, αν ο ένας πάει πάσο χάνετε κι οι δυο. Αν ο ένας παίξει για την πάρτη του, αργά ή γρήγορα πάλι δε θα τα καταφέρατε.

Σαφέστατα, πάντα κάποιος απ’ τους δυο θα νιώθει πιο πολλά , θα δίνει πιο πολλά, θα είναι έτοιμος να θυσιάσει και να θυσιαστεί, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο άλλος θα μείνει άπραγος. Ανιδιοτελείς οι σχέσεις, βλέπεις, όμως ανιδιοτελής είναι ο άνθρωπος που δίνει χωρίς συμφέρον και προσωπικό όφελος, όχι αυτός που δεν περιμένει τίποτα γιατί ο άλλος δεν τον υπολογίζει.

Συχνά μπερδεύουμε τον πραγματικό έρωτα με κάτι φτηνιάρικες απομιμήσεις που δεν έχουν καν λόγο ύπαρξης. Ίσως να φταίμε κι εμείς που αφήνουμε να κάνουν κουμάντο στην καρδιά μας, ίσως να φταίνε κι αυτοί που δεν μπόρεσαν να εκτιμήσουν το παραμικρό.

Και φτάνει εκείνη η αναθεματισμένη ώρα που συνειδητοποιείς ποσά έδωσες, ποσά κράτησες για σένα και τι εκτίμησε ο άλλος από αυτά. Και τότε απογοητεύεσαι, νιώθεις κενός και τι κατάφερες; Τώρα αυτά που έκανες κι είπες φαντάζουν τόσο άσκοπα, τόσο ανούσια αφού ο άλλος δεν έκανε τίποτα για να δώσει αξία.

Σκέφτεσαι πάλι πώς είναι δυνατόν να μην είδε τίποτα από όλα αυτά, να μην αντέδρασε σε κάτι, βρε αδελφέ. Μα γιατί να το κάνει άλλωστε; Κάνεις δε χρωστάει σε κανέναν και κάνεις δεν αναγκάζει κανέναν να κάνει κάτι που δε θέλει, μονός σου πήρες το ρίσκο κι οι συνέπειες δικές σου.

Κι ύστερα, πες μου, πώς σου φαίνεται που όσα έκανες εσύ με κόπο και πείσμα, ο άλλος τα γκρεμίζει έτσι απλά μόνο με ένα βλέμμα, με μια λέξη, με μια κίνηση; Κι εσύ εκεί επιμένεις να τα ξαναχτίσεις όλα απ’ την αρχή κι αυτή τη φορά, βέβαια, στα μέτρα του έτσι ακριβώς όπως αρέσει σε εκείνον. Κι όλα αυτά γιατί;

Μόνο και μόνο γιατί φοβάσαι να παραδεχτείς στον ίδιο σου τον εαυτό ποσό λάθος έκανες ακόμη μία φορά, που έδωσες σε λάθους ανθρώπους. Γιατί πίστευες ότι είναι ο σωστός άνθρωπος, ότι αυτός σου αξίζει, ότι αυτός είναι το άλλο σου μισό. Κάποια στιγμή τελειώνει αυτό το παραμυθάκι, αυτός φεύγει κι εσύ ξυπνάς και βλέπεις πως όλα πήγαν χαμένα, θυμώνεις με σένα που πίστεψες πάλι λανθασμένα.

Όταν όμως έρχεται η στιγμή που ο σωστός άνθρωπος μπαίνει στην ζωή σου, κομπλάρεις διότι καιρό τώρα έχεις πάψει να πιστεύεις σε αυτούς. Τότε αντιλαμβάνεσαι πραγματικά ποσά λάθος πράγματα επένδυσες σε τόσο λάθος ανθρώπους.

Πίστευες βλακωδώς ότι ήταν ό,τι καλύτερο σου έχει συμβεί, και να που έρχονται άνθρωποι που αξίζουν τόσα κι αλλά τόσα, όμως εσύ τα έδινες από εδώ κι από εκεί, σε άτομα ανίκανα να εκτιμήσουν, να παλέψουν γι’ αυτόν που είχαν διπλά τους.

Δειλοί άνθρωποι που το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να παίρνουν και να φεύγουν. Γιατί τι άλλο να δώσεις, μάτια μου, και ποιος σου εγγυάται ότι δε θα πληγωθείς πάλι, ότι δε θα πετάξουν με τόση ευκολία όπως έκαναν τόσοι και τόσοι.

Και το ερώτημα είναι το εξής: στον απολογισμό που κάνεις, ποιος μένει τελικά;

Επιμέλεια Κειμένου: Πωλίνα Πανέρη

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 σχόλια:

  1. Θέλω να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία πρέπει να πω μια μεγάλη ευχαριστία στον Δρ Wealthy για να πάρει πίσω τον πρώην σύζυγό μου. Είμαι η Linda Gibson από τις ΗΠΑ, μετά από 7 χρόνια γάμου ο σύζυγός μου με άφησε για άλλη γυναίκα έκανα ό, τι μπορούσα για να τον πάρει πίσω, αλλά το μόνο που έκανα ήταν μάταιο ήμουν λυπημένος, αλλά δεν έχασα την ελπίδα να τον πάρει πίσω επειδή είχα πίστη στο Θεό. Έτσι ψάχνω σε απευθείας σύνδεση σχετικά με το πώς να πάρει πίσω ο σύζυγός μου, και βρήκα μια θέση του Δρ Wealthy για το πώς βοήθησε μια κυρία για να πάρει την πρώην της, ήρθα σε επαφή με τον και του είπα τον πόνο που περνούσα, μου είπε τι να το κάνω και το έκανα, τότε μου έκανε μια ξόρκι αγάπης 48 ώρες αργότερα ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου είπε ότι λυπάται για αυτό που έκανε και ότι μου λείπει πάρα πολύ, αργότερα εκείνη την ημέρα επέστρεψε στο σπίτι και ικέτευσε η συγχώρησή μου, από τότε η αγάπη μας έγινε ισχυρότερη. Για τα θαυμάσια πράγματα που έκανε ο Dr Wealthy για μένα, θα ήταν άδικο για μένα να μην αφήσω τον κόσμο να ξέρει ότι ένας τέτοιος ισχυρός καλαθοσφαιριστής ζει. Εάν θέλετε να πάρετε πίσω το πρώην ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας dr. Wealthy στο wealthylovespell@gmail.com ή να τον προσθέσετε στο WhatsApp +2348105150446

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΔΡ ΟΥΕΪΛ, Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕ.
    Εμπιστευόμουν απόλυτα τον DR WALE από τη στιγμή που μίλησα μαζί του κατά τη διάρκεια της περιόδου που ο σύζυγός μου με άφησε μετά από δεκατέσσερα χρόνια γάμου μας, άρχισε το ξόρκι στη γυναίκα μου και μέσα σε μερικές εβδομάδες ο σύζυγός μου είναι επιτέλους ξανά κοντά μου, ναι εκείνη επιστρέφει με όλη του την καρδιά, Αγάπη, φροντίδα, συναισθήματα και λουλούδια και τα πράγματα είναι καλύτερα τώρα. Δεν θα είχα κανένα δισταγμό να συστήσω αυτό το ισχυρό ξόρκι σε οποιονδήποτε χρειάζεται βοήθεια. Παρακαλώ αν κάποιος χρειάζεται βοήθεια. ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΞΟΡΚΙ, ΛΑΧΕΙΟ, ΞΟΡΚΙΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ, ΞΟΡΚΙΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ, ΞΟΡΚΙ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΟΡΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. Θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε μαζί του τώρα μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προκαλώ όλους όσους προσπαθούν να λάβουν βοήθεια, αλλά δεν τα κατάφεραν. Η DR WALE μπορεί να σας βοηθήσει με λύσεις στα ακόλουθα προβλήματα:
    *Για να φέρετε πίσω τον/τη σύντροφό σας/σύζυγο που σας άφησε για κάποιον άλλο.
    *Σταματήστε τον/την σύντροφό σας να απατήσει και μείνετε πιστός μόνο σε εσάς.
    *Ο άντρας/γυναίκες των ονείρων σου συνεχίζει να σου ξεφεύγει
    *Επιτυχία σε εξετάσεις και με συνεντεύξεις για δουλειά
    *Αν απολυθήκατε και θέλετε το αφεντικό σας να ζητήσει να επιστρέψει, ανεξάρτητα από το τι συνέβη.
    *Τύχη στα λεφτά του λαχείου ή για πολύ σοβαρές δικαστικές υποθέσεις.
    *Επανενώστε/Δέστε διαλυμένες οικογένειες.
    * Ξόρκι Επείγοντος Θανάτου
    *100% ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΟΡΓΟ ΚΑΣΤΕΡ, DR WALE ΣΤΟ:

    WhatsApp/ Viber: +2347054019402
    Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ONLINE WhatsApp/Viber +2347054019402 Αυτό λειτούργησε πραγματικά και είμαι περήφανος που το καταθέτω. Είδα μια ανάρτηση για το πώς μια κυρία που πήρε πίσω τον άντρα της με τη βοήθεια του DR WALE που τη βοήθησε να πάρει πίσω τον άντρα της. Εγώ και ο άντρας μου χωρίσαμε για τέσσερα καλά χρόνια και μερικούς μήνες. Παρόλο που δεν πίστεψα ποτέ στην πνευματική δουλειά, τον δοκίμασα διστακτικά γιατί ήμουν απελπισμένος, αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη ο DR WALE με βοήθησε να φέρω πίσω τον άνθρωπό μου και τώρα η σχέση μου είναι τώρα τέλεια όπως ακριβώς υποσχέθηκε. Το να επιστρέψετε μόνιμα τον πρώην σας όχι μόνο φέρνει πίσω κάποιον που αγαπάτε, αλλά θα αναζωπυρώσει και τα συναισθήματα του αγαπημένου σας για να είστε όσο το δυνατόν πιο ευτυχισμένοι με αυτό το άτομο. Ο άνθρωπός μου τώρα με αντιμετωπίζει σαν βασίλισσα και πάντα λέει ότι με αγαπάει όλη την ώρα. Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον DR WALE WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο άντρας μου άλλαξε δραματικά απέναντί ​​μου, δεν επικοινωνεί πια. Με ασέβεται και με κατηγορεί ψευδώς για απιστία λόγω κακών κουτσομπολιών…αλλά είμαι απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΜΕΝΟΣ με τα αποτελέσματα του DR WALE που έκανε το ξόρκι της αγάπης για την επανένωση. Όλα πάνε τόσο καλά και ΑΚΡΙΒΩΣ όπως είπε ότι θα ήταν. Παρόλο που χρειάστηκαν εβδομάδες για να προχωρήσει πλήρως, άξιζε τον κόπο γιατί τα πράγματα είναι σχεδόν στην τελειότητα! Το πώς πήρε την κατάστασή μου και το γύρισε τελείως για να μου δώσει ακριβώς αυτό που ήθελα, είναι κάτι που δεν θα αμφισβητήσω ποτέ και θα είμαι εντελώς ευγνώμων, ο Θεός να ευλογεί τον DR WALE που μετέτρεψε τη λύπη σε ευτυχία για μένα. Επικοινωνία DR WALE: WhatsApp/Viber:+2347054019402 ή
    drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να πω ευχαριστώ στον DR WALE για το καλό που έκανε για μένα, αν και δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι το καλύτερο φόρουμ για να δείξω τη χαρά και την ευτυχία μου για όσα έκανε για μένα, αλλά δεν μπορώ να κρύψω την ευτυχία και Χαρά μου, έτσι πρέπει να τη μοιραστώ με τους ανθρώπους, ο γάμος μου κατέρρευσε πριν από περίπου χρόνια και προσπάθησα ό,τι μπορούσα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Είδα μια ανάρτηση και μια μαρτυρία σχετικά με τα καλά πράγματα που έκανε ο DR WALE και αποφάσισα να το δοκιμάσω. αν και είναι πάντα πολυάσχολος άντρας, αλλά όταν απάντησε στο WhatsApp μου, μου έδωσε εβδομάδες για να αποκατασταθεί ο γάμος μου, όπως είπε ο γάμος μου αποκαταστάθηκε από τότε είμαι ευτυχισμένος και ζω ευτυχισμένος, είμαι τόσο ευγνώμων DR WALE . μπορείτε πάντα να WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πώς να επαναφέρετε τον πρώην εραστή σας ακόμα κι αν φαίνεται αδύνατο.
    Αφού με χώρισε ο επί τρία χρόνια αγόρι μου, μετά βίας μπορούσα να μιλήσω χωρίς να κλάψω. Ένιωσα τυφλός και δεν ήξερα τι να κάνω και ήμουν συντετριμμένος. Το πιο οδυνηρό είναι ότι ήμουν έγκυος σε αυτόν. Τον ήθελα πίσω. Έκανα τα πάντα για να τον φέρω πίσω αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ λόγω της αγάπης που του είχα, τον παρακαλούσα με τα πάντα, έδωσα υποσχέσεις αλλά αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημά μου στην αδερφή μου και μου πρότεινε να επικοινωνήσω με έναν ξόρκι που θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω ένα ξόρκι για να τον φέρω πίσω, δεν είχα άλλη επιλογή από το να του δώσω μια διαδρομή. Έστειλα μήνυμα στον ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, και με διαβεβαίωσε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα και ότι όλα θα πάνε καλά, και μου είπε τι χρειάζεται να γίνει και παρέχω τα απαραίτητα. Έκανε το ξόρκι και παραδόξως μέσα σε λίγες εβδομάδες με κάλεσε ο φίλος μου. Ήταν τόσο περίεργο, απάντησα στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπόταν τόσο πολύ για όλα όσα συνέβησαν Ήθελε να επιστρέψουμε μαζί. Είπε επίσης ότι με αγαπούσε τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος και πήγα κοντά του και έτσι ξεκινήσαμε να ζούμε ξανά μαζί ευτυχισμένοι. χάρη στον DR WALE. αν είσαι εδώ και ο εραστής σου σε απορρίπτει ή ο φίλος σου μετακόμισε σε άλλο κορίτσι, μην κλαις πια, επικοινωνήστε με τον DR WALE για βοήθεια τώρα. Εδώ η επαφή του.
    WhatsApp τον στο: +2347054019402 ή
    Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή