Να μάθεις να φεύγεις



να μάθεις να φεύγεις

Από την ασφάλεια τρύπιων αγκαλιών
Από χειραψίες που σε στοιχειώνουν

Από την ανάμνηση μιας κάλπικης ευτυχίας
Να φεύγεις – αθόρυβα, σιωπηλά, χωρίς κραυγές, μακρόσυρτους αποχαιρετισμούς

Να μην παίρνεις τίποτα μαζί, ούτε ενθύμια, ούτε ζακέτες για το δρόμο
Να τρέχεις μακρυά από δήθεν καταφύγια κι ας έχει έξω και χαλάζι

Να μάθεις να κοιτάς βαθιά στα μάτια όταν λες αντίο κι όχι κάτω ή το άπειρο
Να εννοείς τις λέξεις σου, μην τις εξευτελίζεις, σε παρακαλώ

Να μάθεις να κοιτάς την κλεψύδρα, να βλέπεις πως ο χρόνος σου τελείωσε

Όχι αγκαλιές, γράμματα, αφιερώσεις, κάποτε θα ξανασυναντηθούμε αγάπη μου
(Όλα τα βράδια και τα τραγούδια δεν θα είναι ποτέ δικά σας – αποδέξου το)

Να σταματήσεις να αγαπάς τον Μέλλοντα, όταν αυτό που έχεις είναι μόνο ο Ενεστώτας
Να φεύγεις από εκεί που δεν ξέρεις γιατί βρίσκεσαι – από ‘κει που δεν ξέρουν γιατί σε κρατάνε

Να αποχωρίζεσαι τραγούδια που αγάπησες, μέρη που περπάτησες
Δεν έχεις τόση περιορισμένη φαντασία όσο νομίζεις

Μπορείς να φτιάξεις ιστορίες ολοκαίνουριες, με ουρανό κι αλάτι
Να θυμίζουν λίγο φθινόπωρο, πολύ καλοκαίρι κι εκείνη την απέραντη Άνοιξη

Να φεύγεις από εκεί που δε σου δίνουν αυτά που χρειάζεσαι
Από το δυσανάλογο, το μέτριο και το λίγο

Να απαιτείς αυτό που δίνεις να το παίρνεις πίσω – δεν τους το χρωτάς
Να μάθεις να σέβεσαι την αγάπη σου, το χρόνο σου και την καρδιά σου

Μην πιστεύεις αυτά που λένε – η αγάπη δεν είναι ανεξάντλητη, τελειώνει
Η καρδιά χαλάει, θα τη χτυπάς μια μέρα και δεν θα δουλεύει

Να μην συγχωρείς όσους δεν σου έπλυναν τα πόδια σου με δάκρυα μετανοίας
Να καταλάβεις πως οι δεύτερες ευκαιρίες είναι για τους δειλούς, οι τρίτες για τους γελοίους

Μην τρέμεις την αντιστοιχία λέξεων-εννοιών, να ονομάζεις σχέση την σχέση την κοροϊδία κοροϊδία
Να μαλώνεις τον εαυτό σου καμιά φορά που κάθεται και κλαψουρίζει σαν μωρό

κι εσύ κάθεσαι και του δίνεις γλυφιτζούρι μη και σου στεναχωρηθεί το βυζανιάρικο

Να μάθεις να ψάχνεις για αγάπες που θυμίζουν Καζαμπλάνκα, όχι συμβάσεις ορισμένου χρόνου
Και. Να μάθεις να φεύγεις. Από εκεί που ποτέ πραγματικά δεν υπήρξες

Να φεύγεις κι ας μοιάζει να σου ξεριζώνουν το παιδί από τη μήτρα
Να φεύγεις από όσα νόμισες γι’ αληθινά, μήπως φτάσεις κάποτε σ’ αυτά

Απάντηση στο κειμένο “Να μάθεις να φεύγεις”

Αν όλοι μάθουν να φεύγουν τότε ποιος θα μείνει να προσπαθήσει, να διορθώσει, να συγχωρήσει, να συγχωρεθεί, ν΄αγαπήσει, ν΄αγαπηθεί; Η φυγή δεν ήταν ποτέ θαρραλέα, η πιο εύκολη λύση είναι η λήθη.

Και ποιο είναι το μάθημα τότε; Χαμένος χρόνος όλα; Στιγμές καταδικασμένες,αφού η ανάμνηση τους ίσως φέρει πόνο. Και ο εγωισμός στην πρώτη γραμμή,γιατί κάποιος κάποτε μας πλήγωσε και γίναμε καημένοι από ερωτευμένοι. Και προτιμούμε να θάψουμε ένα ολόκληρο κομμάτι τις ζωής μας που μας διαμόρφωσε σ΄αυτό που είμαστε σήμερα-πιο μνησίκακοι και εγωιστές αν προσκολληθούμε στον πόνο και τον θυμό,πιο ανθρώπινοι αν κατανοήσουμε τα λάθη και συγχωρήσουμε τον εαυτό μας και τον άλλο κι έτσι πιο κοντά στην ευτυχία και την ηρεμία.

Μου κάνει εντύπωση πως τόσοι άνθρωποι ταυτίστηκαν με το μελοδραματικό “Να μάθεις να φεύγεις”. Ακόμα κι εγώ, παθούσα η ίδια, δε συμφώνησα παρά ίσως σε δυο σημεία. Και ταυτίστηκες ακόμα κι εσύ, που από θύτης έγινες θύμα.

Μπούρδες. Επειδή πάντα έφευγες βρέθηκες εδώ. Επειδή δεν έχεις μάθει να μένεις, να συμπαθείς, να συμπάσχεις, να συμμετέχεις, να αποδέχεσαι και να κατανοείς. Επειδή είναι πιο εύκολο να φεύγεις όπου βρεις δυσκολία και να ψάχνεις μάταια αλλού αυτό που δε σου χαρίστηκε όπως επιθυμούσες και προτίμησες να μη κάνεις τίποτα για να το αποκτήσεις. ‘

Και στην τελική, αν είναι να φύγεις, φύγε περήφανα, με το κεφάλι ψηλά και τις πληγές σου μάθημα, χωρίς να τρέχεις να ξεφύγεις από τις ίδιες σου τις επιλογές, ρίχνοντας στον άλλο την ευθύνη για τα δεινά σου. Γιατί έτσι, το μόνο που θα μάθεις, είναι να φεύγεις.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 σχόλια:

  1. Θέλω να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία πρέπει να πω μια μεγάλη ευχαριστία στον Δρ Wealthy για να πάρει πίσω τον πρώην σύζυγό μου. Είμαι η Linda Gibson από τις ΗΠΑ, μετά από 7 χρόνια γάμου ο σύζυγός μου με άφησε για άλλη γυναίκα έκανα ό, τι μπορούσα για να τον πάρει πίσω, αλλά το μόνο που έκανα ήταν μάταιο ήμουν λυπημένος, αλλά δεν έχασα την ελπίδα να τον πάρει πίσω επειδή είχα πίστη στο Θεό. Έτσι ψάχνω σε απευθείας σύνδεση σχετικά με το πώς να πάρει πίσω ο σύζυγός μου, και βρήκα μια θέση του Δρ Wealthy για το πώς βοήθησε μια κυρία για να πάρει την πρώην της, ήρθα σε επαφή με τον και του είπα τον πόνο που περνούσα, μου είπε τι να το κάνω και το έκανα, τότε μου έκανε μια ξόρκι αγάπης 48 ώρες αργότερα ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου είπε ότι λυπάται για αυτό που έκανε και ότι μου λείπει πάρα πολύ, αργότερα εκείνη την ημέρα επέστρεψε στο σπίτι και ικέτευσε η συγχώρησή μου, από τότε η αγάπη μας έγινε ισχυρότερη. Για τα θαυμάσια πράγματα που έκανε ο Dr Wealthy για μένα, θα ήταν άδικο για μένα να μην αφήσω τον κόσμο να ξέρει ότι ένας τέτοιος ισχυρός καλαθοσφαιριστής ζει. Εάν θέλετε να πάρετε πίσω το πρώην ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας dr. Wealthy στο wealthylovespell@gmail.com ή να τον προσθέσετε στο WhatsApp +2348105150446

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρακολουθώ αυτό το blog για λίγο καιρό και σήμερα ένιωθα σαν να έπρεπε να μοιραστώ την ιστορία μου επειδή ήμουν και θύμα. Μετά από να είναι μαζί του για επτά χρόνια, έσπασε μαζί μου, έκανα κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον πάρει πίσω, αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ, λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτόν, τον ικέτασα με όλους, Υποσχέθηκα, αλλά αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημα στη μαμά μου και υποψιάζομαι ότι μάλλον έρχομαι σε επαφή με ένα μάθημα που λέγεται Drigbinovia που θα με βοήθησε να ρίξω ένα ξόρκι για να το επαναφέρω, αλλά ποτέ δεν πίστευα σε ξόρκι, δεν είχα άλλη επιλογή παρά να δοκιμάσω το ξόρκι και είπε να μην ανησυχώ πια ότι όλα θα ήταν ωραία που ο πρώην μου θα επέστρεφε, έριξε ένα ξόρκι για λογαριασμό μου εκπληκτικά τη δεύτερη μέρα, ήταν γύρω στις 4:00 μ.μ. Ο πρώην δικός μου είπε, ήμουν τόσο έκπληκτος, απάντησα στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπήθηκε για όλα όσα συνέβησαν, ότι ήθελε πίσω μου, ότι με αγάπησε τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος που λειτούργησε για μένα, έτσι άρχισα να ζούμε μαζί με χαρά και πάλι. Έκτοτε υποσχέθηκα ότι ο καθένας που γνωρίζω έχει ένα πρόβλημα σχέσης, θα βοηθήσω ένα τέτοιο πρόσωπο αναφερόμενος στον μοναδικό αληθινό και ισχυρό μάγο που με βοήθησε με το δικό μου πρόβλημα και είναι διαφορετικό από όλα αυτά τα ψεύτικα. Οποιοσδήποτε χρειάζεται βοήθεια εδώ e-mail του: doctorigbinovia93@gmail.com μπορείτε να καλέσετε whatsapp μέσω του κινητού του αριθμού +2348144480786 να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα σε όλους ή το πρόβλημά σας ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή είναι μια μαρτυρία που θα πω σε όλους να ακούσουν. έχω παντρευτεί για τέσσερα χρόνια και στο πέμπτο έτος του γάμου μου, μια άλλη γυναίκα είχε ένα ξόρκι για να πάρει τον εραστή μου μακριά μου και ο σύζυγός μου άφησε εμένα και τα παιδιά και έχουμε υποφέρει για δύο χρόνια έως ότου εννοούσα μια θέση όπου αυτό ο άντρας DR WALE βοήθησε κάποιον και αποφάσισα να του δώσω μια προσπάθεια να με βοηθήσει να φέρω την αγάπη μου Ο σύζυγός μου και να με πιστέψω, απλώς στέλνω την εικόνα μου σε αυτόν και τη φωτογραφία του συζύγου μου και μετά από 48 ώρες όπως μου είπε, είδα ένα το αυτοκίνητο μπήκε στο σπίτι και να δούμε ότι ήταν ο σύζυγός μου και αυτός ήρθε σε εμένα και τα παιδιά και γι 'αυτό χαίρομαι να κάνω τον καθένα σας παρόμοιο με το να συναντηθείτε με αυτόν τον άνδρα και να έχετε τον εραστή σας πίσω στον εαυτό σας. Επικοινωνήστε με το WhatsApp / Viber του +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους που είπαν: «Δεν θα καλέσω ποτέ έναν ψυχικό ή μάγο ή οτιδήποτε άλλο» για να με βοηθήσει με τα προβλήματά μου - τουλάχιστον από όλα τα ερωτικά μου προβλήματα, αλλά έφτασα στο σημείο όπου ήξερα ότι χρειάζομαι κάποια καθοδήγηση, και χαίρομαι που βρήκα αυτόν τον άντρα που ονομάζεται DR WALE. Όταν σχεδόν έχασα τον σύζυγό μου σε έναν από τους ανόητους αγώνες μας (διαλύθηκε μαζί μου), νόμιζα ότι είχα χάσει τα πάντα. Κλαίω όλη μέρα και νομίζω ότι δεν θα ξαναγυρίσει ποτέ ξανά. Διάβασα τόσες πολλές μαρτυρίες για το ξόρκι αγάπης του DR WALE, πώς βοηθάει να επαναφέρει τον πρώην εραστή του. Τον έστειλα γρήγορα μέσω email. και επίσης να επιστρέψω τον άντρα μου με το ξόρκι του. Και όταν ήμουν στην πιο απελπισμένη μου, δεν με εκμεταλλεύτηκε. Εκτελέσατε μια πολύ καλή υπηρεσία για ένα άτομο που έχει πραγματική ανάγκη. Δεν ξέρω πώς το κάνατε ή πώς λειτουργεί αυτή η μαγεία, αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι λειτουργεί! ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε ευτυχώς πίσω μαζί, και θα είμαστε πάντα ευγνώμονες στον DR WALE. για κάθε είδους βοήθεια είναι πολύ ικανό και αξιόπιστο για βοήθεια WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδα μαρτυρίες στο Διαδίκτυο για το πώς ο DR WALE βοήθησε πολλούς ανθρώπους να κερδίσουν τεράστια ποσά στη λαχειοφόρο αγορά, έτσι αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί του για αριθμούς που κέρδισαν. Επικοινώνησα με αυτόν τον άνθρωπο και έκανε ένα ξόρκι και μου έδωσε τους αριθμούς του λαχείου που κέρδισαν. Αλλά πιστέψτε με όταν έληξαν οι κληρώσεις ήμουν ανάμεσα στους νικητές. Κέρδισα ΔΕΚΑΕΠΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, ΕΞΑΚΟΣΙΕΣ ΕΝΝΕΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ Πεντακόσια ΔΟΛΛΑΡΙΑ (17.609.500 $) Επιβεβαίωσα ότι το DR WALE είναι πραγματικό και εγγυημένο. Τώρα είμαι μια ζωντανή μαρτυρία των καλών έργων του DR WALE, ενός προικισμένου ανθρώπου με μεγάλες δυνάμεις, είναι το μυστικό μου αλλά αποφάσισα να κάνω και τον κόσμο γνωστό. Μπορεί να είναι μια βοήθεια για όποιον ενδιαφέρεται. Μπορεί το σχόλιό μου να σου φαίνεται αστείο αλλά είναι η αλήθεια. Και σας υπόσχομαι ότι δεν θα είναι αστείο όταν κερδίζετε και μοιράζεστε μια μαρτυρία με άλλους. Αυτό είναι ένα μυστικό για να κερδίσετε το λαχείο, γι' αυτό σας συμβουλεύω να κάνετε το ίδιο. Δεν είναι όλοι φυσικά τυχεροί, αν αντιμετωπίζετε προβλήματα να κερδίσετε το λαχείο, η λύση για να κερδίσετε είναι ο DR WALE, οπότε επικοινωνήστε μαζί του τώρα για να επιβεβαιώσετε τη μαρτυρία μου. φτάνετε στο DR WALE με αυτήν την επαφή: WhatsApp/Viber +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είδα ένα σχόλιο στο διαδίκτυο πώς η UDAMA ADA έφερε τον σύζυγό της που έλειπε για εβδομάδες. Επικοινώνησα με τον Βούδα, μου είπε τι να κάνω και ακολούθησα τις οδηγίες του. Αυτό ήταν, ξαφνικά όλα άλλαξαν. Τώρα είμαι πάλι χαρούμενος. Εάν περνάτε δύσκολες στιγμές στην οικογένεια, την επιχείρηση και τη ζωή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την UDAMA ADA μέσω e-mail: (udamaada@gmail.com)

    Κείμενο WhatsApp
    +27 65 897 8226

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, με λένε Έμμα. Είμαι εδώ για να καταθέσω για τον ξόρκι που γνώρισα στο διαδίκτυο και με βοήθησε να σώσω τον γάμο μου που έχει ήδη καταρρεύσει. Τον γνώρισα διαδικτυακά και το όνομά του είναι UDAMA ADA, μου είπε να μην ανησυχώ για τον άντρα μου ότι πρέπει να τον εμπιστευτώ ότι ο σύζυγός μου θα επιστρέψει σε μένα εντός 2 ημερών, κάτι που έκανα και πήρα τα αντικείμενα που χρειαζόταν για να κάνει ξόρκι εγώ, τώρα είμαι χαρούμενη για άλλη μια φορά γιατί ο άντρας μου είναι εδώ δίπλα μου και είμαστε ξανά ευτυχισμένοι μαζί. Θέλω να πω ότι ο Θεός να σας ευλογεί άφθονα αμήν. μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω ( +27 65 897 8226 ) ή να του στείλετε email στο ( udamaada@gmail.com ). Είπε ότι θεραπεύει επίσης κάθε είδους ασθένεια που μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για περισσότερες λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό είναι εκπληκτικό πράγμα που πρέπει να μιλήσω για το οποίο χρειαζόμουν μια λύση για να βάλω τέλος σε ζητήματα γάμου που αντιμετωπίζω εδώ και χρόνια. Έτσι βρήκα αυτή την υπέροχη μαρτυρία μιας γυναίκας που επαινούσε τον DR WALE για την καλή του δουλειά. είπε ότι ο DR WALE ήταν το άτομο που βοήθησε να γίνει το σπίτι της ένα χαρούμενο σπίτι. είπε ότι η DR WALE έφερε πολλή ευτυχία στο γάμο της που εκείνη και ο σύζυγός της ζουν τώρα ευτυχισμένοι μαζί. Εξήγησε επίσης ότι ο DR WALE βοήθησε ένα ζευγάρι με το όνομα John και Lisa Robinson να κερδίσει 327 εκατομμύρια δολάρια στο τζακ ποτ Powerball το 2016. Με αυτές τις καταπληκτικές ιστορίες που άκουσα για τον DR WALE επικοινώνησα μαζί του και του είπα προβλήματα που αντιμετώπιζα στο γάμο μου. έχει γράψει πράγματα τώρα, γράφω με πλήρη ευτυχία γιατί ο DR WALE μπόρεσε να φέρει πίσω την ευτυχία μου. εγώ και ο σύζυγός μου είμαστε σε καλή κατάσταση τώρα, είμαστε και οι δύο ευχαριστημένοι ο ένας με τον άλλον. μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber του: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω χωρίσει εδώ και δύο χρόνια. Καθώς περνούσαν τα χρόνια, συνειδητοποίησα ότι ο γάμος μου διαλύθηκε, με άφησε διαλυμένο και σε κατάθλιψη. Ήταν η πιο μίζερη και πνιγμένη ψυχή στιγμή της ζωής μου, τίποτα άλλο δεν έχει σημασία, ήθελα απλώς να επιστρέψω στο σπίτι μου και να είμαι ξανά χαρούμενος. Κάπως έτσι, έπεσα πάνω σε μια ανάρτηση σχετικά με τα θαυμαστά έργα του DR WALE και μόλις μια εβδομάδα μετά από συνεννόηση μαζί του, υπακούοντας επιμελώς στις οδηγίες του, ο πρώην σύζυγός μου με επικοινώνησε, μου ζήτησε συγγνώμη και ήταν έτοιμος να κάνει τα πράγματα να λειτουργήσουν. Τώρα σχεδιάζουμε διακοπές μαζί, για να αναπληρώσουμε όλους τους χαμένους χρόνους, τώρα είμαι πολύ ενθουσιασμένος και χαρούμενος, επιπλέον είμαι αιώνια ευγνώμων στον DR WALE για την αποκατάσταση του σπιτιού μου.. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για βοήθεια για την αποκατάσταση της αγάπης και της ειρήνης στο ο γάμος ή η σχέση σας. Μπορείτε να τον WhatsApp/Viber στο +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή