Πώς οι πολύ ευαίσθητοι άνθρωποι μπορούν να μάθουν να ενδυναμώνουν τον εαυτό τους


Πίσω από κάθε δύσκολη συμπεριφορά, κρύβεται μια ευαίσθητη ψυχή. Αυτές οι ψυχές έχουν δυνατότητες να φέρουν μεγάλες αλλαγές στον κόσμο και υλοποιούν έντονα συμβόλαια για να ταράξουν τα νερά. Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για το πώς η ευαίσθητη ψυχή σκέφτεται, πράττει και τέλος μετασχηματίζεται για να βοηθήσει τον πλανήτη. — Έλενα Έρα

Σε πολύ νεαρή ηλικία, ένιωθα διαφορετικά από τα άλλα παιδιά. Δεν ήμουν χαρούμενη και ευτυχισμένη πολλές φορές. Δεν αισθάνθηκα ποτέ ικανοποιημένη με τον τρόπο που λειτουργούν τα πράγματα στον πλανήτη. Αισθανόμουν συχνά στενοχωρημένη από την κακομεταχείριση των ζώων, τη φύση και τους άλλους ανθρώπους.

Ήμουν ένα σοβαρό παιδί που συχνά εκτιμούσε την αλήθεια παρά τη «γλυκιά» ιστορία, ίσως επειδή αισθανόμουν ότι αυτό ήταν το μόνο εισιτήριο προς την ελευθερία. Στην πρώτη τάξη, ενημέρωσα τους συμμαθητές μου ότι ο Άγιος Βασίλης δεν είναι αληθινός (σε τρόμο του δασκάλου μου) και όταν ήμουν έξι χρονών πετάχτηκα από το πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και είπα στη μητέρα μου (μετά από βόλτα που κάναμε για ψώνια) ότι «δεν μπορούμε να πάρουμε όλα αυτά τα πράγματα μαζί μας όταν πεθάνουμε.»

Αντί να προσπαθώ να ταιριάζω ή να ακούω τις δημόσιες αρχές, αμφισβητούσα τα πράγματα, δεν άντεχα τους κανόνες και ήμουν μια άγρια προσωπικότητα που θα μπορούσε κάποια μέρα να με υπηρετήσει, όταν θα μάθαινα πώς να τη χρησιμοποιώ για την καλυτέρευση του πλανήτη.

Στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου πάλευα με συναισθηματικές αστάθειες, βίωνα το θυμό και το άγχος συχνά, μη γνωρίζοντας τι προκαλεί την αναταραχή και τη δυστυχία μου. Οι περισσότερες μάχες μου εκδηλώνονταν στις ερωτικές μου σχέσεις.

Όμως, η τάξη της ζωής έχει σχεδιαστεί με μαθήματα και εργασίες, όλα με σκοπό να μάθουμε ό,τι ήρθαμε εδώ να μάθουμε. Μας δίνεται ό,τι χρειάζεται για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και τις προκλήσεις, αν αναγνωρίσουμε τα δώρα που μας έχουν δοθεί για αυτό το σκοπό.

Ανακάλυψα ότι οι μεγαλύτερες προκλήσεις μου, υπήρξαν και οι μεγαλύτερες ευκαιρίες μου για ανάπτυξη. Όντας ένα πολύ ευαίσθητο άτομο σε έναν κόσμο που δεν είναι, είχε αυτό τις προκλήσεις του… αλλά είναι και κάτι που τώρα αναγνωρίζω σαν ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που μου έχουν ποτέ δοθεί.

Ως πολύ ευαίσθητο άτομο ήμουν πάντα σε εγρήγορση, αισθανόμουν αυτό που δεν περιγραφόταν με λέξεις ή δεν μπορούσε να λεχθεί ή την ενέργεια σε ένα δωμάτιο ή σε ένα πρόσωπο, γνωρίζοντας πολύ γρήγορα και ξεκάθαρα τι είναι καλό και τι όχι.

Πριν καταλάβω ότι μπορούσα να επεξεργαστώ πολλά περισσότερα από το μέσο άνθρωπο και πως είχα ένα υψηλό επίπεδο αντίληψης των αισθήσεων, βιώνοντας αυτό που είναι ως επί το πλείστον αόρατο στο μάτι του μέσου ανθρώπου, δεν εκμεταλλευόμουν σωστά την ενέργεια μου ή δεν χρησιμοποιούσα τα δώρα τα οποία μου είχε δώσει η μεγάλη μου ευαισθησία.

Αντί αυτού, ξόδευα την ενέργειά μου με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος με τον οποίο οι πελάτες μου (οι περισσότεροι από τους οποίους είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι) διαρρέουν την ενέργεια τους, είναι να δίνουν πάρα πολλά και να επιβαρύνονται με τα βάρη άλλων ανθρώπων. Δημιουργώντας όμως υγιή όρια και συνειδητοποιώντας τον τρόπο με τον οποίο θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν την ενέργειά τους, είναι μία ισχυρή μετασχηματιστική πρακτική που αρχίζουν να ενσωματώνουν.

Πριν μερικά χρόνια, τα πάντα άλλαξαν. Όντας μέσα σε βαθύ πόνο, έγινα πρόθυμη να μπαίνω μέσα στη πνευματική μου πορεία και να αρχίζω να παίρνω την ευθύνη για το πώς ένιωθα, παρά να είμαι θύμα όλων όσων βίωνα τόσο εντός όσο και εκτός μου, αναγνωρίζοντας ότι είχα μια επιλογή που ξεκινά με το μυαλό, τις αντιλήψεις και τη στάση μου.

Όσο καταλάβαινα τις σκέψεις που σκεφτόμουν, της ενέργειας μου και πόσο ο εσωτερικός χώρος μου επηρέαζε τις εξωτερικές μου καταστάσεις, άρχισα να μαθαίνω πόσο ισχυρή ήμουν στο να δημιουργώ τη δική μου εμπειρία ζωής. Όσο περισσότερο άλλαζα, σταματώντας να βλέπω τον κόσμο και τις σχέσεις μου με φόβο, τόσο ισχυρότερη και πιο ενδυναμωμένη ένιωθα.

Άρχισα να φροντίζω το μυαλό μου, το σώμα μου, το πνεύμα μου και τα συναισθήματα μου μέσα από καθαρή διατροφή και καθημερινή πνευματική εξάσκηση και σύντομα ένιωσα ριζικές αλλαγές στη ζωή μου, εναρμονίζοντας τις σχέσεις μου, θεραπεύοντας τις σωματικές και τις συναισθηματικές μου αστάθειες, πλησιάζοντας τα πάθη και τις δημιουργικές μου ροές και αναπτύσσοντας την δουλειά και την αποστολή μου.

Η ζωή είναι μια σειρά από επιλογές. Όταν αρχίζουμε να κάνουμε τις επιλογές μας συνειδητά, παρά να ζούμε σαν θύματα του δικού μας μυαλού και των εξωτερικών συνθηκών, αρχίζουμε να επιλέγουμε τις σκέψεις, τις προθέσεις και τις ενέργειες που μας εξυπηρετούν, βοηθώντας μας να αναπτυχθούμε και να αναθρέψουμε υγιείς αλλαγές.

Έχω αφήσει μια αγχωτική δουλειά και σχέσεις που πλέον δε με εξυπηρετούν, μια διατροφή και ένα τρόπο ζωής που έσπερνε τον όλεθρο στην υγεία μου και μια σειρά από φόβους και πιστεύω που μου μπλόκαραν την αλήθεια, την ευτυχία και όλες τις δυνατότητές μου. Εξελισσόμαστε μέσω της απώλειας και έπρεπε να χάσω τα πάντα για να κερδίσω ό,τι έχω κερδίσει σήμερα.

Η ευαισθησία και η επίγνωση είναι ένα δώρο που μας βοηθά να περιηγηθούμε στις ζωές μας από ένα υψηλότερο δρόμο, έτσι ώστε να μην υπνοβατούμε ανάμεσα στη ζωή αλλά μάλλον επιτρέποντας στα υψηλότερα επίπεδα της επίγνωσής μας να μας εμπνέουν, να φύγουμε από τον αγώνα και τη μετριότητα και να μπούμε σε ένα καλύτερο τρόπο διαβίωσης και ευημερίας στον κόσμο. Από τη θέση αυτή της ενδυνάμωσης, έχουμε την ικανότητα να υπηρετήσουμε από ένα υψηλότερο επίπεδο, να απαιτήσουμε κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό μας, να κινούμαστε προς τους σκοπούς που θέλουμε πραγματικά, προς τα μέρη της κοινότητας ή του κόσμου μας τα οποία αισθανόμαστε να μας καλούν… και συμμετέχοντας στο να κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος.

Νοιαζόμαστε τόσο πολύ και αισθανόμαστε τόσο πολύ γιατί είμαστε προορισμένοι να κάνουμε κάτι γι “αυτό. Από ένα μέρος αγάπης, ηρεμίας, και εσωτερικής δύναμης και όχι από ένα μέρος θυμού, φόβου και επίθεσης. Εμείς είμαστε αυτοί που περιμέναμε. Πρώτα μαθαίνουμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας και μετά μπορούμε να βγούμε και να αναλάβουμε τη φροντίδα του κόσμου. Αυτή είναι η αλήθεια για κάθε άνθρωπο, ευαίσθητο ή όχι.

Μετάφραση: Βιολέτα Βαλερί για την Εστία της Θεραπείας

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. Θέλω να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία πρέπει να πω μια μεγάλη ευχαριστία στον Δρ Wealthy για να πάρει πίσω τον πρώην σύζυγό μου. Είμαι η Linda Gibson από τις ΗΠΑ, μετά από 7 χρόνια γάμου ο σύζυγός μου με άφησε για άλλη γυναίκα έκανα ό, τι μπορούσα για να τον πάρει πίσω, αλλά το μόνο που έκανα ήταν μάταιο ήμουν λυπημένος, αλλά δεν έχασα την ελπίδα να τον πάρει πίσω επειδή είχα πίστη στο Θεό. Έτσι ψάχνω σε απευθείας σύνδεση σχετικά με το πώς να πάρει πίσω ο σύζυγός μου, και βρήκα μια θέση του Δρ Wealthy για το πώς βοήθησε μια κυρία για να πάρει την πρώην της, ήρθα σε επαφή με τον και του είπα τον πόνο που περνούσα, μου είπε τι να το κάνω και το έκανα, τότε μου έκανε μια ξόρκι αγάπης 48 ώρες αργότερα ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου είπε ότι λυπάται για αυτό που έκανε και ότι μου λείπει πάρα πολύ, αργότερα εκείνη την ημέρα επέστρεψε στο σπίτι και ικέτευσε η συγχώρησή μου, από τότε η αγάπη μας έγινε ισχυρότερη. Για τα θαυμάσια πράγματα που έκανε ο Dr Wealthy για μένα, θα ήταν άδικο για μένα να μην αφήσω τον κόσμο να ξέρει ότι ένας τέτοιος ισχυρός καλαθοσφαιριστής ζει. Εάν θέλετε να πάρετε πίσω το πρώην ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας dr. Wealthy στο wealthylovespell@gmail.com ή να τον προσθέσετε στο WhatsApp +2348105150446

    ΑπάντησηΔιαγραφή