Το νόημα της ζωής είναι… να δίνεις στη ζωή σου νόημα!


της Βέρας Κοσμά

Σταµάτα να παίζεις σύµφωνα µε κανόνες, βγες έξω από το «comfort zone» σου, βρες ότι σου δίνει χαρά, ακολούθα τη διαίσθησή σου και εκτίµα την κάθε στιγµή.

Ποιο είναι το νόηµα της ζωής; Υπάρχει; Και αν ναι, πού θα το βρω; Είµαι ευτυχισµένος µε όσα κάνω;

Γι’ αυτό ήµουν προορισµένος; Καθηµερινά τρέχω. ∆ουλειά, σπίτι, λογαριασµοί, δάνεια. Να θυµηθώ να δώσω, να αφήσω, να µαζέψω… Από το πρωί µέχρι το βράδυ τρέχω. Πόσο θα ήθελα να κάτσω µε ένα φλιτζάνι καφέ έξω στον κήπο και να µην σκέπτοµαι τίποτα. Να δω µια ταινία. Να ξεκινήσω µια σειρά και να ξέρω ότι δεν θα την αφήσω στη µέση. Έχω να δω την κολλητή µου ένα µήνα. Τι να κάνει άραγε;

Και αναρωτιέµαι…Όλο αυτό το τρέξιµο αξίζει; Μήπως διασχίζω τη ζωή µου σαν περαστική; Ή µήπως όλο αυτό το τρέξιµο είναι η δικιά µου αναζήτηση της ευτυχίας;

Και από την άλλη, µήπως η αναζήτηση της ευτυχίας κρύβει το ρίσκο να χάσεις το νόηµα της ζωής; Αναρωτιέµαι αν αυτή η προαγωγή µπορεί να περιµένει για λίγο. Μήπως ο λογαριασµός µπορεί να πληρωθεί τον επόµενο µήνα; Μήπως πρέπει να δώσω προτεραιότητα στον εαυτό µου;

Ένα τετράστιχο από το «Τρίφωνο» κάνει κλικ στο µυαλό µου:

«Να µ’ αγαπάς εαυτέ µου, σ’ έψαχνα παντού.
Κι ενώ ενοχές κι αντοχές µου ‘δίναν ραντεβού
απ’ τα ακριβά µου στα πιο φθηνά κι απ’ τη φωλιά µου στο πουθενά, συναντηθήκαµε στη µέση του καιρού».


Να µ’ αγαπάς εαυτέ µου, σ’ έψαχνα παντού! Να µου µιλάς όµορφα εαυτέ µου, να µε πηγαίνεις βόλτα, να µου αγοράζεις εµπνευσµένα βιβλία, να µε πηγαίνεις ταξίδια, να µε θρέφεις σωστά. Γιατί εαυτέ µου είναι µεγάλη αδικία να µη µε προσέχεις. Είναι αγένεια να ζητάς από τους άλλους να µε αγαπάνε όταν εσύ δεν µε αγαπάς και µου στερείς τη δυνατότητα να είµαι ευτυχισµένη.

Μόνο τότε θα βρεις το νόηµα της ζωής σου, εαυτέ µου. Βγάλε µε έξω από το κλουβί µου, σήµερα! Βρες µου ένα αγαπηµένο µου µέρος, ένα µέρος µε θέα και πάρε µε όταν περνάω δύσκολα. Μην µε κρατάς στο σπίτι. Πάρε µε στη θάλασσα. Μην φοβάσαι να τολµήσεις. Πληγώθηκες αλλά πλήγωσες και εσύ. Βγες έξω και ζήσε. Πάλεψε, πέσε, πληγώσου αλλά σήκω ξανά.

Μπορεί το «νόηµα της ζωής», όπως το έχουν κάποιοι στο µυαλό τους, να µην βρεθεί ποτέ. Ο κάθε ένας δίνει το δικό του νόηµα στη ζωή του. Βρες το δικό σου σκοπό. Στην τελική τι θα έκανες αν ήξερες ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αποτύχεις; Τι θα ζητούσες αν ήξερες ότι η απάντηση είναι θετική; Βρες τα πάθη σου, τα θέλω σου! Μέτρα τα… ένα, δύο, τρία…άπειρα! Και ψάξε τα.

∆ηµιούργησέ τα! Ο άνθρωπος είναι φτιαγµένος για να δηµιουργεί! Ζήσε στον κόσµο που ονειρεύτηκες να ζήσεις. Ή τουλάχιστον πάλεψε για τον κόσµο που ονειρεύτηκες να ζήσεις. Εµψύχωσε τον εαυτό σου και βγες στη δράση.

Και συνεχίζει το τραγούδι:

«Να µ’ αγαπάς µε τα λάθη µου όλα στη σειρά
Στο σινεµά στο κορµί µου κόλλα τρυφερά.

∆εν ειν’ ο κόσµος ιδανικός για το ταξίδι είναι δανεικός
για να ‘χει όνειρα να κάνει ο ενικός».

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 σχόλια:

  1. Προκαλώ όλους όσους προσπαθούν να λάβουν βοήθεια, αλλά δεν τα κατάφεραν. Η DR WALE μπορεί να σας βοηθήσει με λύσεις στα ακόλουθα προβλήματα:
    *Για να φέρετε πίσω τον/τη σύντροφό σας/σύζυγο που σας άφησε για κάποιον άλλο.
    *Σταματήστε τον/την σύντροφό σας να απατήσει και μείνετε πιστός μόνο σε εσάς.
    *Ο άντρας/γυναίκες των ονείρων σου συνεχίζει να σου ξεφεύγει
    *Επιτυχία σε εξετάσεις και με συνεντεύξεις για δουλειά
    *Αν απολυθήκατε και θέλετε το αφεντικό σας να ζητήσει να επιστρέψει, ανεξάρτητα από το τι συνέβη.
    *Τύχη στα λεφτά του λαχείου ή για πολύ σοβαρές δικαστικές υποθέσεις.
    *Επανενώστε/Δέστε διαλυμένες οικογένειες.
    * Ξόρκι Επείγοντος Θανάτου
    *100% ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΟΡΓΟ ΚΑΣΤΕΡ, DR WALE ΣΤΟ:

    WhatsApp/ Viber: +2347054019402
    Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είστε ευπρόσδεκτοι να διαβάσετε τη συνάντησή μου με τον DR WALE έναν ισχυρό πνευματικό άνθρωπο που ευλογήθηκε από τους προγόνους του για να θεραπεύει ασθένειες με βότανα και επίσης να αποκαθιστά το σπασμένο σπίτι, γνώρισα τον DR WALE επειδή ο αγαπημένος μου σύζυγος θέλει να χωρίσουμε και αυτό είναι ευλογημένο μετά από δέκα χρόνια γάμου με δύο υπέροχα παιδιά, ένα αγόρι πέντε ετών και ένα κορίτσι δύο ετών, πήρε την κόρη μας από το σπίτι και να μείνει με τη μαμά του και τον παρακαλώ να γυρίσει σπίτι, αλλά αρνήθηκε, ήμουν πραγματικά μπερδεμένος, οπότε έψαξα για βοήθεια τότε Διάβασα για τον DR WALE πώς βοήθησε μια γυναίκα να αποκτήσει δικό της μωρό αφού ήταν παντρεμένη για εννέα χρόνια χωρίς παιδί, επικοινώνησα με τον DR WALE του εξήγησε την κατάστασή μου, ζήτησε κάποιες πληροφορίες για τον εαυτό μου που του έδωσα, αφού κάποια διαβούλευση μου είπε τι πρέπει να γίνει και έκανα σύμφωνα με τις οδηγίες, καθώς πληκτρολογώ αυτό ο άντρας μου κάνει τη δουλειά του γραφείου του στο σαλόνι. Εάν χρειάζεστε τη βοήθεια ενός γνήσιου πνευματικού ανθρώπου, ο DR WALE είναι η τελευταία σας στάση, επικοινωνήστε μαζί του στο WhatsApp / Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο άντρας μου άλλαξε δραματικά απέναντί ​​μου, δεν επικοινωνεί πια. Με ασέβεται και με κατηγορεί ψευδώς για απιστία λόγω κακών κουτσομπολιών…αλλά είμαι απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΜΕΝΟΣ με τα αποτελέσματα του DR WALE που έκανε το ξόρκι της αγάπης για την επανένωση. Όλα πάνε τόσο καλά και ΑΚΡΙΒΩΣ όπως είπε ότι θα ήταν. Παρόλο που χρειάστηκαν εβδομάδες για να προχωρήσει πλήρως, άξιζε τον κόπο γιατί τα πράγματα είναι σχεδόν στην τελειότητα! Το πώς πήρε την κατάστασή μου και το γύρισε τελείως για να μου δώσει ακριβώς αυτό που ήθελα, είναι κάτι που δεν θα αμφισβητήσω ποτέ και θα είμαι εντελώς ευγνώμων, ο Θεός να ευλογεί τον DR WALE που μετέτρεψε τη λύπη σε ευτυχία για μένα. Επικοινωνία DR WALE: WhatsApp/Viber:+2347054019402 ή
    drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή